Demo

Rozwiązanie autorskie:

 

ConradConrad - oprogramowanie dla branży meblarskiej

Wdrożenie systemu Conrad EQX w przedsiębiorstwie produkcyjnym to szansa na skuteczne zarządzanie firmą i podejmowanie działań, które sprostają rosnącym wymaganiom klientów. Klient, w tym przypadku przedsiębiorstwo produkcyjne, jest zmuszony do dostosowania się do istniejących na rynku wymogom nowoczesnych rozwiązań IT.

Conrad01



Podstawową korzyścią wynikającą z wyboru tego programu jest łatwość we wdrażaniu oraz elastyczność, która pozwoli dopasować system do pracy obsługiwanego przedsiębiorstwa. Wdrożenie systemu Conrad zaczyna się od spotkań z kadrą zarządzającą, mającą wpływ na działania i procesy zachodzące w firmie. Tutaj zasadniczym ułatwieniem jest fakt, że Conrad nie jest gotowym zamkniętym systemem.

Obecnie posiada on moduły odpowiedzialne za logistykę, sprzedaż, gospodarkę magazynową, a także ułatwia pracę działom finansowym umożliwiając eksport danych np. do  Comarch OPT!MA. 

Conrad składa się z kilku segmentów:

."Zamówienia" - gdzie prowadzona jest baza zamówień. Tutaj zamówienia są wprowadzane, segregowane, odszukiwane, potwierdzane oraz generowany jest  raport ilości niezaplanowanych do produkcji. Dzięki niemu w szybki i łatwy sposób jesteśmy w stanie określić obłożenie produkcji.

2."Tury" - umożliwia kompletację zamówień składających się na wysyłki, oraz generowanie licznych raportów dla magazynu, działu sprzedaży, działu zaopatrzenia i transportu zewnętrznego. Jednym słowem jest to narzędzie pracy logistyków.

3."Bazy" - tutaj prowadzone są profile kontrahentów oraz wszelkie dane o produkowanych i sprzedawanych produktach. Na podstawie tej bazy danych wprowadzane są zamówienia, produkowane meble z właściwych części składowych oraz generowane dokumenty sprzedażowe.

Conrad01



4. Dział sprzedaży pracuje z trzema kolejnymi zakładkami: "Sprzedaż", "Dostawa" i "Raporty" - ta część obsługuje punkt finalny łańcucha produkcyjnego.

Tutaj generuje się listy przewozowe, rachunki, korekty oraz wszystkie raporty potrzebne do analiz, rozliczeń i inwentaryzacji. Wszystkie raporty, o których była mowa są stworzone wg indywidualnych kryteriów.

 

5. Gospodarka magazynowa


Korzyści płynące z zastosowania programu Conrad EQX:

  • zmniejszanie nakładu pracy pracowników i czasu realizacji poszczególnych operacji,
  • eliminacja błędów popełnianych w raportowaniu tradycyjnymi metodami,
  • wymiana informacji między stanowiskami,
  • możliwość eksportowania raportów do formatu PDF oraz pakietu Microsoft Office (Word, Excel),
  • automatyzacja procesów wewnętrznych,
  • nieskomplikowana obsługa.